Februari

Ny månad och ny månadsbild! Samma vy fast mer snö än i januari. 


Igår sådde jag kronärtsskocka Violet de Provence, honungsmelon och mörkbladig Mitsuba. Dessutom drömde jag mig bort till våren, sommaren och växthus. Tänk så mycket vackert det finns.  

Idag drömmer jag mig tillbaka fyra år och tänker på en blåsig kall februaridag på Gotland. En helt perfekt dag med så mycket värme, skratt och lycka.
Tänk vad fort fyra år går och vad mycket som händer. Det som inte har förändrats är värmen, skratten och lyckan, den består. Tänk vilken tur jag har! Grattis på bröllopsdagen min älskade H! Du är min mittpunkt och min klippa! Sockersött? Jag vet, men en sån här dag får man vara det på bloggen. 

Kommentarer

Stort GRATTIS! Man riktigt ser lyckan, värmen och skratten. Heelt fantastiska foton och ett vackert inlägg. Kram Marie
Kerstin sa…
GRATTIS på bröllopsdan! :-) Vad varmt det ser ut i vinterkylan. :-) Ha en riktigt bra dag!
Kerstin
AnnaHelena sa…
Grattis!!!
Helt underbara bröllopsfoton! Och så glad man blir när du skriver så fint om din H! Ha en fin bröllopsdag nu!

Kramar // AH
Grattis på bröllopsdagen!
Så vackert med ett vinterbröllop.

Hälsar Åsa
AnnCharlotte sa…
Grattis....så klart man ska fira och vara glad och lycklig en sån dag...
Ha det bra :)
Byronesse sa…
Stora grattiskramar! Helt otroligt vad tiden rusar! Ni är fantastiska och jag är helt övertygad om att även din man gärna skulle uttrycka sig sockersött om dig i ord som mittpunkt, nav och klippa:-) Ni hör ihop och gör det på bästa sätt!
Margot sa…
Stort Grattis på bröllopsdagen!! Underbara bröllopsbilder!
Ha det gott!
Kram Margot
Anonym sa…
Grattis på bröllopsdagen! Jag tycker det är underbart att få vara sockersöt på bloggen. Inte så ofta man kan få vara det fullt ut annars. Ni är så fina, och vilket vackert bröllop!

Kram Hanna
Carolina sa…
Grattis!
Fina foton och Gotland är härligt även på vintern
Marina sa…
Underbart med bröllopsdag!

Varmt grattis till er!

Kram
Stort Grattis på bröllopsdagen. Så vackra ni är och jätte fina foto, ser ut som ett sagobröllop.
Kram Vivian
Önskar er många lyckliga år även här framöver! Vilka vackra foton på ett vackert par1
Vad roligt att du planerar en resa till Sissinghurst. Ja, det är ju ett "måste" att åka dit. Hoppas att du får sällskap av H.
Ha det gott
Kristina
Så söta ni är! Vackra foton! Stort grattis på bröllopsdagen.
Kram Maria
Men så vackert..Ni är så fina...Ett underbart bröllop . Grattis !!

Kram
Fia sa…
Grattis! Vilka helt underbara bilder ni har från bröllopet! Vackert!
Helena sa…
Vilket vackert par ni är!
Underbara bilder :-)Det kan väl få vara lite sött på bloggen ibland?!
KRAM från mig!
Vilka vackra bilder! Ett stort GRATTIS till er!

Ha en riktigt bra dag! //Laila

Populära inlägg