Att fylla på!

Ibland har man dagar när man får fyller på inspirationskontot. Idag var en sån dag. Jag och goa vännen E åkte till Zetas för att jag skulle köpa lite jord och krukor. Att komma in i Zetas butik är mumma för både kropp, själ och öga. Så mycket vackert!


Båda gillar vi att fota och lite märkligt måste det ha varit när vi knatade omkring och fotade i olika vinklar och ställningar.


Det finns så mycket som jag skulle kunna plocka med mig hem och det är lustfyllt att leka med tanken att få fem minuter när man får ta med sig vad man vill ut ur butiken. 



När vi handlat färdigt gick vi till Trädgårdscafét!


Vi satt en stund, nöjt av allt vackert. Drack te och åt scones. Pratade om livet och drömde oss bort för en stund. 


Nu är jag redo för att jobba efter mer än en veckas envist hostande. Come on Monday, I´m ready!

Kommentarer

Byronesse sa…
You go girl! Du kommer få en fantastisk arbetsvecka efter så mycket påfyllning;-) Ser att jag har lite mer att lära om fotografering och skönt att ha "någon" nära till hands att fråga. Fler inspirations- och fotodagar helt enkelt!

Kram
Em
Lena sa…
Åh Zetas!
Vi var ju alldeles i närheten idag, men dit får jag inte maken frivilligt än. (Med en specificerad inköpslista går det.) Är nöjd med att han föreslog Ikea idag!

Fina bilder!

Önskar dej en fin vecka, hoppas du är av med hostan snart!

Kramar
Johnna G sa…
Ååååå bästa platsen ever! Det är så mycket mer än en planthandel...
Ååå vad kul ni verkar ha haft.

Kram
Anonym sa…
Låter som du haft en underbar dag! Har aldrig varit på Zetas, men nästa gång jag åker till Stockholm bara måste jag dit. Tack för rostipsen! Kram Hanna
Berit sa…
vilken helt underbar dag ni måste ha haft!!!
Ha en alldeles underbar vecka!!
Helena sa…
ZETAS åh jag bara åh...vi har pratat om att ta en tur dit snart!
Den bästa av butiker :-)
KRAM från mig!
Zetas är väl ett toppenställe att få vandra runt i.Dottern och jag brukar åka dit någon gång varje år.Kram
Odlarlust sa…
Ja Zetas är ett trevligt utflytksmål. Fina bilder lyckades ni fånga också :-)

Ha det fint!

/Anna
Törnrosa sa…
Det är lite så här när man ska åka till Zetas: endera lämnas plånboken hemma eller så är den tjock som en tegelsten. För hur jag än försöker hålla mig till "bara några", kommer jag alltid ut med betydligt många fler. Saker och växter.
Och dina bilder gör ju inte det hela lättare. Fniss
Hej från Törnrosa
Marina sa…
Det ser helt underbart ut!
Kan precis känna hur det känns att gå en den typen av butiker. Vi hade en fin här i närheten men den flyttade in till stan och gick den i konkurs.
Man behöver ladda sig ibland.

Kram
Lövkojan sa…
Härliga bilder! Känner att det är dags att åka dit igen, det är verkligen alldeles underbart att vara där :)/Marie-Louise
Verkar helt underbart, bara vackersaker, det är så roligt att titta på sånt och njuta och ta så fina bilder som du gjort!
Agneta kram

Populära inlägg