Jag ger upp!

Nu är jag försökt på alla sätt och vis att lägga in bilder på min månadsfavorit via en platta istället för datorn. Datorn som helt är död och innehåller många fina bilder på favoriten som jag tog innan jag åkte till Öland.

Vet inte hur många timmar jag har försökt att kopiera och klistra in bildlänkar från webbalbum och Anna Vattenkannas bildlänk...

Nu ger jag upp och helt enkelt bara skriver det!

Kransveronika! Både mina lila och rosa. En riktig bi och humlemagnet. Bilder kommer när jag kommer hem...på fredag!

Kommentarer

Ruben sa…
Kransveronika fanns det flera av i Drömparken. Stora och pampiga bestånd. Så det är alltså du och Piet Odulf!! ;-)

Undrar om Veronika har den i sin veronika-rabatt?

Ha det gott!
/Ruben
Ser fram emot fredag o bilder... men ibland så är tekniken inte med oss och då är det ALLTID teknikens fel. Så är det. (Jag vet av egen erfarenhet...)

Kransveronika... stod länge och kikade på en vit då jag senast var på Åbergs i Ystad. Varför fick den inte följa med mig hem? Jag måste ha tappat förståndet där och då och återfått det nu när jag inser dumheten.

Ha det gott!
/Katarina
Hans sa…
Det är alltid trist när tekniken strular, men även jag ser fram mot bilder av favoriten på fredag.
Ha det gott!
Eva Linnea sa…
Tekniken är fantastisk, när den fungerar, men när den inte fungerar kan man ju bli "galen" och många fula ord kommer ur ens mun.
Vi "syns" på fredag igen.
Kram från EL
Men den syns väl i inlägget innan? En riktig sensommarfavorit och fjärilsmagnet hos oss.
Känner starkt för att åka med moppen till Blomsterlandet och kolla om de har Kransveronika:)
Krm Maria
Anonym sa…
Bråkdator! De ska ju bara funka!
Kransveronikor är fina. MEn mina är i det rangligaste slaget. Kanske står de för mörkt...
Kram hjärtat! Hoppas ni har det toppen på Öland!
Laila sa…
Frustrerande när tekniken inte fungerar! Kransveronikan ser jag fram emot!
Kram/Laila
'Trist med strul men vi väntar tålmodigt.
Hoppas du har det skönt på Öland.
Kram
Annika
Bra val! Har själv några kransveronika i lila som börjar bli stora nu. Gillas väldigt mycket ;)

Visst är det kul med teknik? När det fungerar...

Carina sa…
Har en bekant som inte lyckas ladda upp bilder till en wordpress blogg med platta. Själv har jag inte prövat.

Kransveronika är en fantastisk växt så glad i min att när jag hittade vit och rosa så följde dem självklart med hem och börjar nu blomma så smått :-)

Ha det gott, Carina
Hanna sa…
fin blogg, tack för att jag fick titta in.
HAnna
blompia sa…
Hej!
Jag har också fått upp ögonenför dessa skönheter och planterade några Lavendelturm på försommaren. Funderar på att skaffa några rosa också, tänker att det kan vara läckert ihop med Magnus solhatt. Ser också fram emot dina bilder och gärna också vilka höjder dina når.
Kram Pia

Populära inlägg