Nya redskap?

Tack alla snälla för era underbara kommentarer om alla mina tulpaner. Blir glad, rörd och tacksam över er respons. Därför känns det extra kul att få möjlighet att lotta ut ett set trädgårdsredskap.


Jag vet att det är fler bloggar som har fått samma erbjudande, en grensax, en häcksax och en sekatör från Fiskars kan bli ditt. Allt du behöver göra är att skriva en kommentar om att ja, jag vill vara med i utlottningen så är du med.


Den 12/6 drar jag den lycklige vinnaren. Jag har bara hunnit testa grensaxen och den var super :-)

Kommentarer

Helena sa…
Självklart vill jag vara med och tävla och byta ut mina gamla, slitna mot nya och fräscha
Åh, vilken fin utlottning! Så snygga redskap. MIn sekatör är kass, och behöver verkligen bytas ut.
Vill gärna vara med och hoppas på tur:)).
Kram Maria
Eva sa…
Ja tack gärna! :-)
Hans sa…
Så fina bilder på dina tulpaner!
Hos oss blommar bara två gamla, och de är små och ynkliga.

Perenna tulpaner i Norrbotten = omöjligt. Jag har testat så många år utan lyckat resultat, de blommar bara året efter man satt lökarna, sedan är de borta för alltid.

Klart jag också vill vara med i denna trevliga utlottning.
Ha det fint!
Lena sa…
Ja, jag vill gärna vara med!
Jag lämnade alla mina redskap när vi sålde kollo, men nu verkar det faktiskt som om jag skulle behöva en sån här uppsättning! Min trädgård håller på att bli större än jag trott...

Kramar
Ja, jag vill också vara med! Förstår att du är helt såld på 'Ronaldo' som ju är värsta hunken.
Själv är jag djupt impad av dina löksättarmuskler. Haha.
Eva Linnea sa…
Klart jag vill vara med i din utlottning!
Kram från EvaLinnea
Läst ikapp mig!
Om jag hade 230 miljoner skulle jag skaffa jord och lägga på mitt berg så att jag kunde ha lika många och lika vackra tulpaner som du har! Helt enastående.
Sen skulle jag ju bygga lite murar också, fantastiska bilder!
Vilken utlottning, jag är med och tävlar. Vill du inte att man ska länka?
Jag behöver verkligen ny sekatör, jag har flera men alla är bedrövliga!
Agneta kram
Anonym sa…
Precis vad jag behöver och saknar, så det är klart jag vill vara med i utlottningen.
Unknown sa…
Ja, absolut, jag vill vara med och kanske har jag tur.
Hälsningar
Fru Sten
Vilken fin utlottning, naturligtvis vill även jag vara med!!
Unknown sa…
JA! Jag vill gärna vara med i utlottningen! Hade suttit som en smäck! :)
Margot sa…
Superfin utlottning! Självklart vill jag vara med och pröva lyckan!
Ha det gott!
Kram Margot
carinaon sa…
Vilken bra utlottning! Den vill jag gärna vara med på.
Kram Carina
1906 kvm sa…
Åh! verktyg kan man aldrig få för många utav! Är gärna med i tävlingen! :-)
Klart jag vill vara med. Det är ganska skruttiga saker som ligger på redskapshyllan här hemma

Kram åsa
Ja jag vill vara med. Trevlig utlottning, redskap behövs alltid. Kraaam Pia
Anna sa…
Klart jag vill vara med! Jag är imponerad av dina tulpaner i massor, det är så snyggt, och ett bevis för att det går aldrig att sätta för många. Jag hoppas kunna gräva ner våra första tulpaner i trädgården i höst! /Anna
Karolina sa…
Hej,

Jag är också gärna med och har ett svenskt adress, ifall jag skulle vinna =)
Louise sa…
Såklart vill man vara med på det!

kram louise
Vill jätte gärna vara med i den fina
utlottningen.

Kram
Kerstin sa…
Jag är också gärna med i utlottningen. Det är aldrig fel med nya redskap, framför allt om de är fina som du säger. :-)
Kram,
Kerstin
Anonym sa…
men självklart vill man vara med, detta är ju hur bra som helst om man vinner !! Kul !!

elisabeth i V-by
elis_ohman@hotmail.com
Luna Ek sa…
Självklart vill jag vara med i tävlingen. Men med dig kan jag inte tävla vad gäller tulpanfrossa . Dina rabatter är som från välplanerade parkrabatter. Jag älskar tulpaner, men får vara glad om jag får upp ett 80-tal i hela trädgården, trots att jag har djurskrämma och plantskyddsmedel.
Anna sa…
Gärna! Mina är så himla slitna...
Självklart vill jag vara med! Sa senast idag till maken att jag skulle vilja ha en häcksax (när jag stod och klippte klot nummer sex med sliten sekatör :) ). Jag håller mina tummar!

Kram Malin
AnnaHelena sa…
Jag är med! :-)
::Ulle:: sa…
Jag är gärna med! Underbara tulpaner btw!!!

Mvh Ulle
Nora sa…
Klart jag vill vara med i utlottningen! Hoppas du får en skön helg!
Kram!
Anonym sa…
Jaaa, klart jag måste vara med! Har precis blivit ägare till 2500km2 vildvuxen tomt (och ja, ett hus också), så ett sånt kitt känns ju användbart:-)).
Klart jag vill vara med på din fina utlottning! :) Kram Kristina
Så klart att jag vill vara med och testa min tur :-)

Kram / Therése
Merja sa…
Klart jag vill vara med och prova chansen:)
Trevlig helg!
Anonym sa…
Vill gärna vara med i utlottningen! :-)
Mariaarne@hotmail.com
Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla!

Elin i Malmö
Carina sa…
Ja jag vill vara med i tävlingen
Åsa Engzell sa…
Jag spelar på Lotto varje vecka och drömmer om högvinsten. Själv bor jag med en stor trädgård. Med vinsten skulle jag anställ en trädgårdsmästare. Skulle det vara ok om jag anställde dig? Blir helt betagen av alla dina tulpaner och planering av din trädgård. Följer din blogg varje dag för att få se vad som händer där. Självklart önskar jag delta i din tävling av dessa redskap. En solig hälsning till dig!
sofie lindberg sa…
Jag vill också vara med i utlottningen =)
Unknown sa…
Klart jag vill vinna fina redskap! Och tack för en finfin blogg!
Jenny sa…
Jag vill såklart vara med och tävla! Fantastiska tulpaner!!!

Trevlig helg,
Jenny
Jag vill som alla andra vara med och tävla lite med några så bra redskap. Vill passa på att säga att jag njuter varje gång av alla fina bilder du lägger ut om din trädgård. Samt ditt hus gillar jag jättemycket. Tipsa gärna en ny trädgårdsintresserad om hur du lyckas med allt du gör.
Kram Marie
Anonym sa…
Å så fina! Det skulle jag verkligen behöva! Mina är helt kass! Mina lavendel skulle verkligen bli glada av att få nya kompisar som pysslar om dem.
Anonym sa…
Kanske skall skriva mitt namn oxå! ;) Emma Larsson heter jag.
Mycket användbart! Vill såklart vara med också, snygga är de dessutom!
Anita sa…
Ja, jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen :)

Marianne Lönnqvist sa…
Vilka fina tulpaner! Och massor av dem, ljuvligt!
Jag vill gärna vara med och tävla!
Kram från Nanne
Ja alltså dina tulpaner är to die for, så otroligt fint måste vara svårt att slita sig. Jag är så nyfiken på vad du gör när de vissnar? Vad blir det istället......
Ha en skön helg
Kram Madde
Anonym sa…
Självklart vill ja va med, byta ut mina gamla mot de fina nya Gunilla
Anonym sa…
Jag vill också vara med så klart.. ;)
Kramar!
Anonym sa…
Jag är gärna med i utlottningen!
Katarina Jonsson
Victoria Sundberg sa…
Ja jag vill gärna vara med. Din blogg är en favorit!
Jag vill gärna vara med i din fina utlottning! Kram/Finas mammis
http://deliriouslyhappy.blogg.se/ sa…
Jag vill också vara med, verktyg slits har jag märkt!
Veronica
Jag vill gärna vara med och pröva lyckan i din trevliga utlottning.
Länkar till dig från mig.
Annika
Erika sa…
Såklart vill jag också vara med om att kanske få bli ägare till Fiskars redskapen!
Erika H
Agneta sa…
Jag vill ju så klart vara med i utlottningen och hoppas på tur. Kul att hitta din fina blogg! Den ska jag läsa mera senare.
Anonym sa…
Helena i Uppsala
Ja, jag vill vara med i utlottningen!
Kollar den 13 juni om jag varit lyckosam.
Anonym sa…
hej självklart vill jag vara med i din utlottning. kul att hitta din blogg.
magnussoningrid@yahoo.se
Felix sa…
Hoppas att det inte är för sent att vara med i utlottningen. Jag skulle behöva lite nya trädgårdsredskap! Så nu hoppar jag på turen...

Sommarhälsningar
Elisabet

Populära inlägg