Hipp Hipp Hurra!

Idag är det min födelsedag! Jag väckte med tårta och paket. En bok, Odla dina egna grönsaker av Åke Truedsson och ett presentkort. Att under en dag, under ledning av en fotograf, lära mig fota med en modell. Jättespännande och roligt eftersom det är något jag tycker är svårt. Mingelbilder är jag bra på, skriver hon ödmjukt, men att fota en person som ska posera är en helt annan sak.

Under dagen kom härliga Em över för att fika och mysa och lite senare en av alla mina bröder med sin dotter. T, min bror, hade mig sig en bukett som han tycker är min signumblomma... och det är inte rosor. Jag fick en bukett:


Eftersom han tycker att jag är en riktigt solstråle. Blir man rörd eller blir man rörd. Nu ska kvällen firas med H, en varm härlig sommarkväll. Vi syns imorgon!

Kommentarer

Stort och varmt GRATTIS på din dag! Härligt att få fira en vacker sommardag med sina nära och kära. Ha det fortsatt fint!// Kram Marie
Laila sa…
Hätila ragulpr på fåtskliaben som Uggla skrev till Ior när han fyllde år! Vilka perfekta presenter! Mitt i livet är du - inte utan att jag avundas dig!
Den nionde pilar vi iväg till Gotland och hälsar på sonen med familj, ska bli skönt med lite omväxling, även om jag gissar att de sätter mig i arbete i deras totalt igenväxta men förtjusande trädgård!
Kram
Anonym sa…
Grattis på din dag! Vilken gullig bror du har.... det var allt lite tanke bakom de blommorna :)

Ha det så bra!
Åsa
Nora sa…
Stort GRATTIS på din födelsedag! Vilken härlig tid att fylla år på, ha en fortsatt fin kväll!
Kram/Nora
Eva Linnea sa…
GRATTIS på födelsedagen! Kram från Eva Linnea
Grattis på födelsedagen! Och vilka härliga presenter och vilken gullig bror du har :-).

Ha det bäst!//Laila
Kerstin sa…
Stort grattis på födelsedagen! :-) Vilken underbar bukett solrosor. Ha en riktigt trevlig kväll!
Kerstin
Marina sa…
Grattis till dig, fina du!
Vilka fina presenter du fått. Wow att få fotokurs sådär.

Hoppas du har en fin kväll med H nu.

Kram
Lena sa…
Grattis till dej på din dag!

Så fint av bror, tror säkert att du är en solstråle...

Kramar
Ruben sa…
GRATTIS på födelsedagen!!!

/Ruben
Grattis!! Vilka härliga presenter och va fina solrosorna är!!

Kram
Nina
Grattis! Finfina presenter och solrosor är bara så fina.

Kram
Stort grattis på födelsedagen! Hoppas du haft en mysig dag fina du. Perfekta presenter du fått:).
Kram kram
Anonym sa…
Grattis fina du, hoppas din dag varit alldeles underbar! Ljuvliga solrosor! Kram från Hanna
Ett jätte grattis . Vilka bra presenter.

Kram
AnnA sa…
GRATTIS!
Härligt med solrosor!
Tyvärr hann jag aldrig få ner några frön detta året...
Kramen!
AnnA
Stort grattis på födelsedagen.
Vilka fina presenter. Låter så himla kul med fotokursen. På tu man hand. Wow.
Kram Åsa
Ulrika sa…
Jättestort Grattis på din födelsedag!
Vad mycket vackra rosor du visar i dom senaste inläggen!

Kram Ulrika
Grattis så här i efterskott! Jag tror din bror tänkte helt rätt med buketten :)
Kia sa…
Grattis i efterskott får jag då säga!!

Ha en toppen dag!
Kram Kia
AnnaHelena sa…
Stor stort grattis, Solstrålen!
Vi kom just hem från att ha varit i Norrland och firat min 80-åriga svärmor som också har födelsedag den 3 juli!

Kramar // AH
M/S Design sa…
Stort grattis!!
Tittat i kapp lite på dina fina bilder i inläggen och fick se det där söta Lejongapet Twinny Peach den ska jag försöka med nästa år mellan rosorna.
Ha en skön sommar
Men grattis!!! Så här en dag i efterhand! Tycker blommorna verkar vara ett mycket bra val. Du är verkligen en inspirerande solstråle!
Kramar!
PS. Klart vi måste ses! Nu när syster har flyttat till sthlm kommer jag att åka söderut lite titt som tätt. Vi får hitta ett datum som passar. :)
Inger sa…
Grattis!
Fina presenter och visst är du en solstråle tror jag bestämt:)
Kram

Populära inlägg