Paket!

Vilken glädje när man kommer hem från ett möte och möts av paket och brev. Den sista tiden har jag haft en otrolig tur i lotterier/önskningar och senast nu idag kom ytterligare en biljett till Nordiska Trädgårdar från Elin och en bok från Helen. Tack snälla!


Idag hade jag dessutom ett väldigt trevligt samtal med en bloggerska om ett väldigt trevligt evenemang som jag blev inbjuden till. Vill inte avslöja några detaljer innan jag får klartecken från arrangörskan men visst är det roligt när man har en föreställning om hur en person är genom det hon/han skriver och av ett foto man ser i en profil och att det sen stämmer. 




Tänk vad många trevliga mysiga människor det finns i världen och bloggvärlden. Tack för era kommentarer, engagemang och idéer. Känner att det är dags för mig att fira något på bloggen och ha en utlottning för att ge något tillbaka av allt det jag har fått. Ska bara fundera ut vad det är jag ska fira, vilket inte kommer att bli svårt, och vad vinsten ska bli. 

Kommentarer

Anonym sa…
Grattis till dina fina vinster, dom är du så väl värd! Visst är bloggvärlden fantastisk med alla sina entusiaster, all feedback och glada tillrop. Ser fram emot att få vara med dig och fira! :) Kram Hanna
Odlarlust sa…
Jag kan bara instämma med Hanna :-)

/Anna
Turgumma är vad du är!
Annika
Vad roligt med fina vinster! Alltid kul när man vinner saker. boken verkar spännande. Tycker att det är roligt att gjuta i betong. Kram
Grattis till vinsterna!

Kram
Grattis.Viken toppen tur du har haft.Ja tänk så många fina människor vi får kontakt med genom bloggen.Kram
Grattis till vinsterna! Ja visst är bloggvärlden fantastisk. Jag som började för min egen skull, för att använda som en trädgårskalender med hjälp för minnet, hade aldrig räknat med all feedback, inspiration, nya kontakter, osv. Härligt! Ha det fint!//laila
Ulrika sa…
Grattis till vinsterna, ska bli spännande och höra om hemlisen!

Kram Ulrika
Grattis till dina vinster. Så spännande det låter med det där arrangemanget. Ser fram emot att få höra mer om det :-)

Hälsar Åsa
Marina sa…
Grattis till vinstlyckan!

Bloggvärlden är riktigt härlig, jag gillar den verkligen. Är sugen på att träffa trevliga bloggare men det är ju inte gjort sådär i en handvändning ibland.

Kram
Men så bra att boken har kommit fram till dig.
Grattis till dina vinster, roligt då man har turen att få vinna ibland.

Ha det bäst!

Populära inlägg