Tack!

Tack alla bloggare för era fantastiska inlägg och bilder, tack för all inspiration. Varje år har jag tänkt att jag ska göra kransar och hänga på dörren men jag har aldrig tagit tag i det. Under hösten har jag sett så mycket vackert och fyllt på inspirationskontot. Så nu var det dags! Jag  plockade fram halmstommar och grön tråd som jag köpte för ett tag sen. Plockade mossa ur gräsmattan, har hittat några ställen där mossan trivs, knipsade av lite bär från flädern och ullungrönnen och tog några alunrotsblad. 


Inte tog det lång tid och jag tycker det blev fint. När jag hängde upp kransarna tog jag lite bastband. Om fyra veckor är det första advent och med en stomme av mossa är det bara att sätta dit lite andra dekorationer så har man julkransarna klara.


Så tack alla goa, rara bloggvänner för er inspiration!

Kommentarer

Elin sa…
Jättefina kransar, jag gjorde också kransar för första gången i år och blev förvånad över hur lätt och snabbt det gick!
Så fina! Verkligen bra jobbat. Enkelt och snyggt! Jag kommer mig inte heller för att ta tag i höstpysslandet, det blir liksom inte av.
Ha det gott!
kram
vilka vackra höstkransar! // Anna
Jättesnygga kransar Hélena ! Passar perfekt till dina vackra dörrar !
Ha det så gott !
Kram/Isa
Anonym sa…
Vilka vackra kransar på din fina dörr! Ja, det är otroligt hur mycket inspiration man får av att läsa alla andras fina bloggar. :)

Håller med dig om att Allt för Sverige var ett fint program, blev väldigt rörd när jag såg det - kanske för att jag som jag skrev var med när pappas 70-åriga kusin kom hit i somras och såg hur viktig den resan var för honom.

Ha en fin start på veckan! Kram Hanna
millandante sa…
Och nu inspirerade du mig!! Tack:)
Snyggt i sin enkelhet!
Jättesnygga kransar.Jag tror det är många som kommit i pysseltagen.Det kommer så många fina tips och bilder på bloggarna.
min tekopp sa…
Å vilka otroligt fina höstkransar, då duktig du är. Och tack för den inspiration som du sprider :-)
Marina sa…
Så snyggt! Jag gillar det sådär enkelt.
Jag har inte kommit till skott ännu men mossan är hemhämtad i alla fall.

Kram!
AnnCharlotte sa…
Så snygga de är....och perfekta för återanvändning inom kort.....
Ha det bra ;)
Min första titt på din vackra blogg. En av mina största drömmar just nu är en systemkamera, och jag kan inte säga att drömmen har blivit mindre nu *ler*.
Jättefina kransar, och underbara dörrar!
Håller med dig i att man får galet mkt inspiration av alla bloggare, den största anledningen till att jag nu själv har börjat blogga, och så min "skrivklåda" förstås, haha.
Ha en härlig höst! På återseende...//Marie
Vilka fina kransar!!! Mossa är bara bäst. Gillar flexibilitets-tanken :-))
Vilka otroligt vackra dörrar du har där. Precis såna skulle jag också vilja ha. Vi bor i ett hus från 1800-talet men har en ytterst modern (och ful) enkel ytterdörr. Hela vår entré skulle behöva en makeover. Ska nog piffa till lite med en fräsch krans i alla fall. Tack för inspirationen!

Kram
Charlotte

Populära inlägg