En dag inomhus!

Idag har jag varit i en idrottshall hela dagen. Jag har inte sportat eller spelat innebandy. Nej, jag har sjungit och dansat. Förutom trädgård så gillar jag att sjunga och sjunger i en kör som snart ska åka till USA och tävla. Därför spenderas en del tid i gympasalar... Dagar som denna slits jag mellan mina intressen eftersom det har varit så skönt ute och trädgården fullkomligt skriker efter mig när jag har jobbat i två veckor.
Innan jag gjorde kväll tog jag mig en vända och njöt av solhattarna. Är nog lite småförälskad i mina solhattar. De gör mig så glad!

Kommentarer

Anonym sa…
Förstår att du är förälskad i dina vackra små hattar! :)

Spännande med kör-resan! Jag har också bestämt mig för att börja sjunga, i ett lite mindre sammanhang, men ändå! Behöver nåt som håller tankarna på jobbet borta när trädgården går till vintervila. Sjöng mycket när jag var yngre och nu vill jag ta tag i det igen.

Hoppas du får en fin start på veckan! Kram Hanna
Marina sa…
Inte lätt när tiden inte räcker till flera intressen, men sången låter ju väldigt spännande. Vilken grej med resan!

Fina hattar!
Kram!
Margot sa…
Så spännande det låter, blir säkert en härlig resa!
Ha det gott!

Populära inlägg