Sista natten!

Då var det sista natten på Gotland för den här gången. Imorgon flyger Em, jag och F hem och för F blir det första gången han sitter i ett flygplan, spännande!

På måndag ska jag börja jobba och det är med blandade känslor, som alltid. Visst är det skönt att vara ledig men det är också roligt att komma tillbaka och köra igång allt.



Men visst, fler kvällar som denna när månen lyser och det fortfarande är varmt ute är inte fel. Det gäller att ta vara på augustikvällarna även om man börjar jobba. Att njuta av augustilunken! 
Tack för alla snälla kommentarer om bilderna, det värmer! Em hälsar och tackar också.

Kommentarer

Felix sa…
Underbara sommarbilder i dina senaste inlägg. Och vackra hus har du både här och där... ;-)

Ja, nu hoppas vi på en varm och skön augusti. Själv har jag ledigt till mitten av augusti. Förstår inte vad fort semestern går...

Sommarhälsningar
Elisabet
Vilken vacker måne!!!
Hoppas augusti blir så underbar som den kan vara.
Ha en bra flygresa hem.
Kram Maria
Anna-Maria sa…
Jo visst är augusti vackert också, augustimåne och åskväder!
Marina sa…
Skönt att det känns spännande att börja jobba. Jag har två veckors ledighet kvar och det är jag glad för. Känner mig inte färdig med ledigheten.

Här har vi haft en skön dag och nu ska vi grilla. Tröttnar inte på det!

Kramar

Populära inlägg