Dagar att minnas!

Dagarna rusar fram och det är så underbart att ha hela huset fullt med familj och vänner. Igår kom underbara Em ner och idag hade vi en fotorunda. Jag tränar mig på att ta porträttbilder, inte helt lätt, men idag fick jag hundratals av denna vackra kvinna. 



På kvällen åkte alla ut till Blåhäll och grillade. Kusinerna stod på rad och kasta sten. Tänk att man aldrig tröttnar på att kasta sten.




Jag kan inte få nog av dagar som dessa och det är dom jag har med mig under den långa mörka vintern. Vinkgräset är så vackert och i solnedgången ser det ut som det brinner. 




H bygger veranda och imorgon ska jag och Em måla innertak. Kanske finns det tid för ett och annat dopp i Pölen också. Livet är underbart!

Kommentarer

Det låter verkligen underbart!!
vinkgräset ...vad vackert namn...*ler....längtar lite tillbaka till Gotland när jag ser de där bilderna...*ler

Pernilla på Piazzan
M/S Design sa…
Det blev mycket fina foton!!!
Mariana
AnnaHelena sa…
Ahhh...ljuuuuvliga foton! Absolut ljuvliga!!! Jag blir så glad av den sköna stämning de förmedlar.

Och hälsa Em att hon är SÅ snygg där hon sitter vid vattnet! :)

Kram // AH
Lena sa…
Du har övat flitigt på porrtättbilder, dessa är fina med en fin modell. Hälsa Em att jag saknar hennes inlägg!

Kramar
Vilken underbar tillvaro du har! Njut så mycket du kan!
Så vackra bilder.
Ha det gott.
Kram Maria
Marina sa…
Åh, så fina bilder! Den sista på Em är ju helt underbar.

Kram

Populära inlägg