Snart...

Idag har jag haft fullt upp på jobbet och längtat till trädgården. Hela vintern har jag längtat och att få en hel helg gör att behovet har skenat iväg. Jag känner mig som en trädgårdsmissburkare, vill ha mera, mera, mera. När jag kom hem hittade jag två spännande kuvert med blommor på...


Mina biljetter till Chelsea Flower Show! Wow, det är ju faktiskt bara en månad kvar innan jag åker. En månad! Vart tog tiden vägen? Under torsdagen går jag med Anna-Karin och flera härliga bloggare ska vara där samtidigt. Det ska bli så otroligt roligt och nu känns det dessutom väldigt verkligt.

Kommentarer

Lotta sa…
Åh, jag gläds med dig, så himla kul att komma dit!
Jag känner mig också som en trädgårdsmissbrukare :-) ett kul namn!
Kram Lotta
AnnaHelena sa…
Någon gång i livet så hoppas även jag på ett besök där.
Och ja, visst gav helgen mersmak! Mer, mer, mer!

(Och jag undrar fortfarande varför det måste vara så mycket på jobbet just i slutet på terminerna...:-)

Kram // AH
Jag är så avundsjuk!!!!
Naturligtvis är jag en "fin" människa, som gläds med dig. Hm.. men mest är jag avundsjuk. Faktiskt. Hahaha... =oP
Ja, varit där. En gång. Så vet vad jag går miste om... Apropå Lottas kommentar och begreppet trädgårdsmissbrukare: Jag har abstinens!!!
Du kommer att ha det sååååå skoj! Och det önskar jag ju dig såklart!
kram
Katarina
Japp! Tjohoooooo! Fick också biljetten idag. Skutt, skutt, skutt! Snart är vi där. :-)
Har precis beställt biljetter idag !
Hastigt och lustigt hamnade vi i London precis den helgen och jag och maken går på lördagen .. skall bli väldigt spännande .. har ju aldrig varit på Chelsea tidigare !
Egentligen är det makens resa men EN trädgårdsdag har vi bokat in !
Ha det så gott !
Kram/Isa
Så roligt!! Vilken upplevelse.
Kram Maria
Nora sa…
Tänk vilken upplevelse du skall få vara med om! Lova att ta massor med bilder och berätta sen för oss som stannar hemma:-)
Kram!
Hoppas du får en riktigt, riktigt underbar resa till trädgårds meckat England! Är bara aningen avundsjuk...nästa år kanske.

Ha en härlig vecka
Milla
M/S Design sa…
Kul!! då får du bjuda på lite bilder därifrån!!
Jag åker om två veckor till Malwen Spring Garden Show.
Ha de bra
Mariana
Unknown sa…
Åh så härligt det låter att få åka dit!!! Och tänk vilka fina bilder du kommer att kunna ta - och sen visa för oss som inte är där :)
Önskar dig verkligen en fin resa sedan!
Anonym sa…
Så vackra de är! :) Min biljett har inte kommit än. Men snart så hoppas jag. Jag längtar också ut i trädgården precis heeela tiden. Tänker att idag kanske det går att smita lite tidigare. Och det är bästa tiden nu. När det kommer upp nya saker varje dag. :)
Kram, gumman!
Åh, avis...blir säkert jättekul och inspirerande, får bli ett annat år för mig:-) kram!
Anna-Maria sa…
Vilken rolig resa! Jag hörde att man ska besöka den redan från morgonen för att undvika folkmassorna!

Populära inlägg