Blommig Fredag - Vårtecken

Ska inte ens försöka förklara vilken dag jag har haft idag! Ni vet en sån där dag när det, hur man än gör, aldrig blir rätt! Tänker låta bilderna tala i fredagens Blommig Fredag och återkomma med 2016 en annan dag, en sån där dag ni vet när allting blir rätt. Här kommer en kavalkad av bilder från alla år jag bloggat och första inlägget i mars där jag har kommenterat om vårtecken!

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

Det är roligt att gå tillbaka i bloggen och titta på allt man har skrivit och se hur mitt fotograferande har utvecklats. 



Därför tänker jag att nästa veckas tema i Blommig Fredag är... Då och Nu!





Kommentarer

Anonym sa…
Din stackare! Då hoppas jag du sitter i soffan nu och har en lagom slö kväll tillsammans med familjen.
Kram Kristina
Sådana dagar... Ja, tänk att vi ändå klarar dem. O så kommer andra dagar.
Hoppas du får en skön fredagskväll och andhämtning i helgen.
Allt gott!
/Katarina, som nuter av dina vackra bilder
Anni sa…
Undrade just hur läget låg hos dig idag. Hoppas att helgen blir bättre!
Och ja, det är väldigt kul att läsa tillbaka i sin egen blogg. Tänk så många intressanta saker jag skrivit om - som jag alldeles har glömt!
Skönt med helg nu då så du kan slappa och ta det lugnt☺
Kram Milla
Skönt med helg nu då så du kan slappa och ta det lugnt☺
Kram Milla
Önskar dig en lugn skön kväll!
Kram Titti
Heisann.... vårfornemmelsene fikk et kraftig slag mitt i panna i dag: vinteren kom tilbake med snø og slaps, men jeg har fått litt forsmak på våren på Cuba! Håper spirene dine holder ut til sola titter fram igjen!
Anonym sa…
Love all the captures you took of the details of winter! Hope for you that Spring will soon come:) Happy weekend to you!
Lotta sa…
Usch, en sån dag.... men då kan det ju bara bli bättre.
Vackra bilder!
Ha en fin helg /Lotta
GladiGrönt sa…
Det verkar ha varit rätt snöig vår hos dig också! Trevlig helg/Monica
Ja ibland går ingenting som man vill , då är det bara att ta nya tag nästa dag eller senare. Kul att se vårbilder från olika år, man glömmer så lätt hur det var. Ha en fin helg. Carita
Drömgården sa…
Härliga bilder från alla åren! :)
/Kitty
AnnA sa…
Hej Hélena!
Skriver dessa sista minuterna på den blommiga fredagen, för jag har ju varit på mässa hela dagen.
Så det blev lite foton där ifrån med, och lite hemifrån.
Kul att se att det händer något med fotograferandet och bildsinnet under tidens gång.
Ha nu en riktigt skön helg!
Kramen!
AnnA
Visst kan husfluga vara ett vårtecken!Kul att jämföra från år till år.
Allt gott
Anette
Maggan sa…
Det är roligt att titta tillbaka och det är då som man märker sin egen utveckling.Flugor de är verkligen ett vårtecknet man brukar bli glad när man ser dem först på våren något man inte blir i vanliga fall.Ha det bra/Margareta
lavendia sa…
Kul att följa alla dina bloggår. Man ser att det är faktiskt inte vårlikt riktigt på någon av bilderna. Det ser ut så här med, med gott om snö. / Britt
Det bästa med slutet av en dag är att det kommer en ny imorgon! Din bildkavalkad ger en tankeställare till att det brukar vara mer snö så här års. Ska väl vara lite glad över de lökar som är på väg upp och hoppas att solen kommer åter till nästa helg;))
Kram
Vårtecken kan vara så mycket tom en första fluga. Kul med tillbaka blickar.
Skön söndag på dig!

Populära inlägg