Omväxlande väder!

Idag har vädret verkligen varierat sig, sol, moln och regn om vartannat! Jag och mamma satte upp en sektion staket och sen fortsatte jag med att höja verandarabatten. Jisses, vilket jobb det är men det blir bra! Jag har massor av Franska kungljus som jag frösådde förra året och de är perfekta att fylla ut med. Dessutom måste mina lammöron och daggkåpor delas så det känns som rabatterna blir fylligare och vackrare. Jag känner mig rik.   
Mina första rabatter, snart som nya!
Franskt kungsljus!

Vita Löjnantshjärtan!
Det känns som trädgården börjar få form, struktur. Känns så skönt!

Kommentarer

AnnCharlotte sa…
det är härligt att vara rik :))
Marina sa…
Så fina bilder!

Ha en härlig helg.
Kram!
Vintagepia sa…
Nydeki` blogg...har lagt meg tell som føllar :o)
Vårklæm fra Vintagepia
Vintagepia sa…
Hei...skulle stå nydeli...
fjällripan sa…
Så fina bilder, gillar den med humlan och kungsljuset och vit löjtnantshjärta är ju såå vacker! Den ska man gärna plantera blå bergsvallmo invid, de passar så fint tillsammans :)

Populära inlägg