Blommig Fredag - Vårtecken

En del kanske undrar om det inte är för tidigt att leta vårtecken men det tycker inte jag. Vårtecken måste man börja spana efter tidigt och jag tror ni alla har hittat något. Hos mig är det när solen når tomten vilket den redan har gjort och när jag ser hängen på hasseln.


Jag tycker det är så vackert i motljus och ett riktigt, riktigt vårtecken! Just nu är jag i Hassela och åker skidor men jag hoppas att när jag kommer hem ska den mesta snön vara borta.

Nästa fredag är temat - Trädgårdsminne!

Kommentarer

Anni sa…
Inte är det för tidigt heller, även om man kanske har massor av snö. Det är ju något med ljuset som gör allt lite vårigare! Och framför allt gör ditt tema att man kikar lite närmare på grenar och kanske plockar in en kvist för att driva fram blommor. Det är också ett mysigt vårtecken!
Skida lugnt!
Absolut inte för tidigt.
Det är ju nu man verkligen längtar efter att få se vårtecken.
Och visst finns de där, om man letar och tittar efter riktigt noga.

Se upp i backen!
/Birgitta
Vilken fantastiskt bild! Älskar ljuset.
Dåligt med vårtecken ute här, men ljuset det är väl vårlikt om något och med löften om en varmare och ljusare tid.
Önskar dig en riktigt härlig helg!
Kram Bella
Lotta sa…
Vilken bild! - skulle kunna sitta på min vägg.
Hoppas du har en trevlig skidsemester
Lotta
Maggan sa…
Så fin bild.Det är alls inte för tidigt för vi har alla olika vårtecken som vi njuter av på olika sätt.Önskar Dig en fin dag med skidåkning.Ha det gott/Margareta
Maribel sa…
Ha det riktigt skönt på skidsemestern, och hoppas vårsolen skiner på dig.
Ha det bra /Marika
Vacker bild på vårkänning. Ha det skönt i skidbacken. Här är allt täck med snö igen, suck. Carita
Hoppas snön i Hassela ligger kvar trots vårens intågande så du får en trevlig skidsemester!
KRAM
Susie
Charlotta sa…
Du har verkligen fångat vår-ljuset i din bild. Underbart! ♥
Anjas Hill sa…
Det var sannerligen en sublim tolkning av vårtecken.

Ha en fin vecka!
/Anja
Underbar bild du fångat <3
Vackert men får det att kli i min näsa.. Jag längtar efter våren men samtidigt så vet jag att allergin kommer med den. Snacka om att jag känner mig splittrad men det är bara att hantera det så bra man bara kan.
Ha en fortsatt skön helg :)
Stilig bild där ljuset gör den så fin.
Här kom vintern tillbaka, undrar hur många gånger till innan det blir riktig vår.
Ha det bra i skidbackarna där i norra delen av mitt län.
/Anette
Vackert, vackert! Hasselhängen är det något visst med.
Fortsatt trevlig helg!
Birgitta
HWIT BLOGG sa…
Jättevacker bild!
Kram från ett gråtrist Karlskrona och Titti
UplayOnline sa…
Det var sannerligen en sublim tolkning av vårtecken.


เกย์ไทย

Populära inlägg