Som en sol!

Idag slog silverkungsljuset ut med sin första blomma. Så söt och ser ut som en sol! Som för att ge oss en midsommarhälsning innan vi åker ut till våra goda vänner i skärgården för att fira midsommar.


Annars är midsommar ängsblommor och naturromantik. "Du lindar av olvon en midsommarkrans och hänger den om ditt hår...." 


En känsla som är så starkt förknippat med min mamma, vackra, starka och underbara mamma. Ni märker, midsommar får mig lite sentimental och nostalgisk. Glad midsommar till er alla!

Kommentarer

Byronesse sa…
Glad midsommar min allra finaste, vackra, starka och underbara vän! Som du sa igår...äpplet faller inte långt från trädet:-)<3
Ha en härlig vilsam och rolig midsommar! Och det är klart du ska anmäla dig till tusen trädgårdar. Jag kommer! ;-)
Trevlig Midsommar.
Kramar.
Lena sa…
Glad midsommar till dej!

Kram
Visst är det en härlig tid nu?! Njuter för fullt, och är nog också lite lätt sentimental ;). Ha en fin midsommar! // Kram Marie
En riktigt, riktigt härlig midsommarhelg önskar jag dig!

Kram Tamara
Jenny sa…
Trevlig midsommar, ha en skön helg!

/Jenny
Suss o Kai sa…
vilken vacker blomma :) sådan härlig gul färg. önskar er en skön midsommar Kram Suss
Så vackert med silverkungsljuset. Ha en fin fortsättning på midsommar!
/Annika
Anonym sa…
Så himla fin den är! Nu ångrar jag mig allt.. Kanske kan man tigga till sig några fröer till höstan..? ;)
Såg att din bäcktistel hade överlevt också. Trots misshandeln!
Midsommarkramar!
Glad midsommar! Härliga grönska. :-)
Unknown sa…
Blæresmelden er jo helt speciel og
en af mine favoritter.Dejligt billede du har lavet af den.

Populära inlägg