Imorgon!

Ja, då var det dags! Dags för vår roadtripp till Skåne och sex trädgårdar... inte sexträdgårdar som en person uppfattade det :-) Vår trädgård hinner jag knappt se. Misstänker att det kommer att finnas massor att göra när jag kommer hem. Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag planerade både England, roadtripp och tjejresa till Kroatien under en månad. Nåja, sånt är livet! Jag tar igen det i juli.



För vem vill vara utan en lång helg i trädgårdens och bloggvänners tecken? Jag önskar att jag kunde skriva alla dagar om trädgårdarna vi ser men min dator, den bärbara, krånglar så tyvärr kommer det nog eka tomt här under helgen.


I rabatterna hittar jag fler nyheter, en akleja inte visste att jag hade. Stor och ståtlig och vacker.


Ledsen att jag inte hinner besöka er som jag brukar men den här veckan har varit halvt, om inte helt, hysterisk. Har inte glömt er och läser med glädje allt ni hittar på :-) Ha en underbar helg, det ska jag ha!

Kommentarer

Hjälp. Blir utbränd bara av att läsa om alla sexträdgårdar och resor. Säger jag som köpte häst, åkte till London och bokade en mathelg hos Hannu i maj månad. Äh, då säger jag inget alls då, mer än - ha det så jättekul!
Åhh, så roligt. Hälsa havet, underbara Skåne och ja, fantastiska bloggvänner är något alldeles speciellt! Ha det helt fantastiskt! Kram Marie
Nora sa…
Hoppas ni får en trevlig resa!
Kram!
Anonym sa…
Haha.. sexträdgårdar! Kan bli en sjukt spännande resa det här.. ;)
Kram och godnatt!
Almbacken sa…
Ja, hur tänkte du där... Hihihi

Ha en underbar resa! Får ni tid över är det bara att höra av er!

Kram,
Maria
Anonym sa…
Det är lugnt, du kan blogga från min dator, såklart! Nu är jag igång här och fixar och donar. Hoppas ni kör försiktigt. Vad vill ni ha till middag förresten? ;) Kram från Hanna
Anita sa…
Ha det så bra på er roadtrip! Och jag hoppas att förkylningen börjar ge med sig!

Kram
Anita
Ha en supertrevlig roadtrip!!
Så vackert hos dig, älskar ljuset.
Hoppas du mår bättre nu.
Kram Maria
Carolina sa…
Blev nyfiken, vilka trädgårdar ska ni besöka?
Önskar damen en fin tripp.Hoppas vädret står sig fint.Kram.
Marina sa…
Det låter verkligen som att du har mycket inplanerat på kort tid. Hoppas du hinner njuta av allt och ha roligt.

Nu ses vi snart, i övermorgon!

Kram o kör försiktigt!
Jenny sa…
Händelserik månad, hoppas du får riktigt trevligt och massor av minnen att leva på i vinter.

Kram,
Jenny
Njuter av alla dina underbara bilder, blir alldeles salig och kan nästan känna doften av all den härliga grönskan :)
Hoppas att du får en trevlig månad med resa och allt det andra du har tänkt göra.
Må så gott.
Annika
Jag hoppas ni njuter av härliga dagar här i Skåne och att det blir många inspirerande möten och trädgårdar. Och vädret kunde inte vara bättre. :)

Kram på dig
Hans sa…
Ha det så gott i Skåne, trevlig helg!

Populära inlägg