Rosa fredags drömmar!

Idag drömmer jag om rosa när det fortfarande känns kyligt ute! Trädgården är helt klart senare i år än förra året så jag ser helt enkelt till att blicka en månad framåt i tiden då rabatterna ser ut så här...


Och sen ytterligare en och en halvmånad när de blir avlösta av de här...


Man får säga vad man vill men rosa är en underbar färg i trädgården, så många nyanser och så vacker! Jag hade tänkt trädgårdar idag på min lediga dag men... nej! Det är kallt och blött och jag bestämmer mig nog för att drömma vidare...



Nästa fredag är temat - Trädgården just nu!

Kommentarer

Vakkert! Her har det snødd, så temaet passer utmerket. En dag for drømmer!
Lotta sa…
Rosa är en ljuvlig trädgårdsfärg. Gillas skarpt av mig.Bilderna från din trädgård gillas också skarpt, helt ljuvliga! Trevlig Valborgshelg. /Lotta
lavendia sa…
Rosa känns som en mjuk fin färg att drömma om då vädret är rätt kyligt. / Britt
Marit sa…
Vakre rosa drømmer!

Klem, Marit
Maggan sa…
Även jag gillar rosa drömmar i trädgården och de är inte heller svårt att hitta vackra rosa sådana ute i handeln. Jag ser att även i Din trädgård så finns en hel del vackra rosa toner men kylan gör att man får allt vackert vänta men det är vi duktiga på vi trädgårdsvänner.Ha det gott/Margareta
Drömgården sa…
Den rosa drömmen skulle jag gärna vadra i nu! Snyggt fotograferat!
/Kitty
Renate Waas sa…
wow - super tolle Bilder - your pictures are so very wonderful!
Greetings from munich Renate
Maribel sa…
Underbara rosa drömmar, hos dig.
Ha en fin helg!
Marika
precis som du så hade jag tänkt vara i trädgården idag. Ska bl.a. klippa ner klängrosorna, dom andra är redan fixade. Men det är alldeles för kallt och för blött här med. Dessutom har jag ryggskott så det passar ju bra att man får vila lite...även om det verkar som om jag får ondare när jag INTE är och jobbar i trädgården. Konstigt!?
TREVLIG HELG
Susie
Vackra rosaskimrande och romantiska bilder. Önskar dig en trevlig helg!

www.bellaslantliv.se
Lotta sa…
Härliga drömmar...
Ha en fin valborg /Lotta
Anonym sa…
Beautiful tulips and peonies! And the colors are so soft:) Thanks for hosting and have a great weekend.
AnnA sa…
Wow! Vilka underbara drömmar!!!
Trevlig helg på dig!
Hälsn
AnnA
Anonym sa…
Vackra drömmar i rosa! Också verklighet!
Ha en trevlig 1:a maj!
Rosa är en vacker färg i trädgården, skir och drömlik.
/ Birgitta

Populära inlägg