Skön septemberdag!

Idag har det verkligen varit skönt väder, så där klart som det kan bli på hösten men ändå varmt. Efter att ha varit på babysim, andra steget F börjar bli van och stortrivs, och röstat fick jag en 40 minuter i rabatten innan F vaknade. Jag har nog aldrig hunnit njuta så mycket av hösten som i år och upptäcker att det finns mycket som fortfarande blommar och är vackert.

Kaprifolen har kommit igång igen. Kan inte komma ihåg att den har blommat på hösten förut men kanske har jag varit för upptagen andra höstar för att lägga märke till det. Jag märker att jag njuter ännu mer av nuet nu än vad jag gjorde innan F var född.

Kommentarer

Virre sa…
Av nån anledning tror jag, recis som du, att man blir mer medveten om det enkla i livet efter att barnen kommit.. Ingen aning om varför men det behöver man kanske egentligen inte veta? Det räcker ju att man njuter mer bara...
Min kaprifol blommar oxå igen, härligt.
Margot sa…
Kaprifolen är så vacker! Härligt med babysim! Här har vi äntligen haft en fin och solig dag, efter allt regnande,så skönt!
Ha det gott!
Kram Margot

Populära inlägg