Men se där...

Idag när jag kom hem efter jobbet så väntade ett tjockt kuvert som innehöll senaste numret av Hus & Hem Trädgård.


På uppslaget vykort från webben hittar ni ett vykort från mig. Roligt! 


Fast jag undrar lite var texten Allt gott kommer ifrån... Känns inte riktigt som mina ord. Jag brukar ju köra med Ha det bäst! Strunt samma, det är inte viktigt. Här är bilden jag skickade in i slutet av augusti. 


Ja, det var mina fem sekunder i strålkastarljuset! Annars laddar jag för helgen och grävaren. F pratar varje kväll om hur han ska sköta spakarna.

Kommentarer

Helena sa…
Vad roligt Grattis till det!Bilden är jättefin.
Allt gott det är ju Annika C som skriver så det så ;-)
KRAM från mig!
Veronica sa…
Haha! Måste köpa den!
Har alltid undrat över de där vykorten som är ifrån bloggar man hänger med... Hur hamnar de i tidningen?

Nu vet du! Psst.... jag vill veta :)

Ja, vi måste få till en träff snart!
Tänk om vi kunde samlas några stycken och hänga en heldag...

Kram
Men du, vilket vackert foto. Helt underbart ljus. Och kul med lite fame. :-)
Eva Linnea sa…
Kul! Grattis. Jag brukar köpa den tidningen ibland, men brukar nöja mig med AoT och TRÄDGÅRDSLIV.
Kram från EL
AnnaHelena sa…
Kul kul!
Och jättefint foto!

"Allt gott" från AnnaHelena ;-)
Det är kul med dom här vykorten, förra hösten hade jag äran att vara med ;)
Underbar bild!
Allt gott ;)
Gunilla
Bilden är så vacker. Grattis!
Du brukar ju inte skriva Allt gott...
Ha en fin onsdag
Kram Maria
Marina sa…
Fint med webbkort. Jag hade ju mina rampljusminuter i vintras :).

Kramar
Unknown sa…
Så kul! Och bilden var ljuvligt vacker!
Trevligt! Jag har redan läst!
Kram
Katarina
Men se där - så kul!! Stort grattis. Ser fram emot att få kika i tidningen!! Har inte fått den än.

Lycka till med grävningen!! Så fina porträttbilder du tar - jag säger då bara det. Förstår att det varit full upp med det!!!

Kram
Charlotte

Kul och så vacker bild! Ser ett bekant vykort från norr där också. Hoppas jag får ett likadant brev snart så jag kan läsa ditt och de andras vykort.
Ha det fint!
Ulrika
Ninnis sa…
Grattis...fick ju äran att vara med under sensommaren...visst känns det kul när man uppmärksammas....=)
Tidningen kommer köpas och lusläsas....!!!

Kram Ninni
Ruben sa…
Jättefin bild, nu är det nog många som sitter och bläddrar i tidningen och stannar upp en stund och njuter!

Ha det gott!
/Ruben
Anna-Maria sa…
Roliga vykort! Kul med lite berömmelse ;D
Hans sa…
Men så roligt att du är med i tidningen. Jag måste nog snart prenumerera på den då jag så ofta köper lösnummer, och nu så är det ju dags igen att köpa en sådan tidning.
Vilken toppenbild du visar.

Ha det fint!
Heisann!

Så gøy at du fkk sende hilsen og få med et bildet i magasinet. Lykke til med gravingen ;:OD)
En väldigt skön bild så jag förstår att du blev utvald. Grattis!

Grävningen låter superkul tänker jag. Men jag är väldigt förtjust i de där stora projekten. Förväntan och känslan att det kan gå så fort och enkelt. Särskilt när man vet hur himla jobbigt det vore att handgräva :-)

Kram från Carina
Almbacken sa…
Så kul!!! Jättevacker bild!

Kram,
Maria
Vad kul! Fin och lite drömlik rosenbild. Lycka till med grävningen i helgen! Kram Kristina
Ulrika sa…
Så roligt! Jättegrattis och lycka till med grävandet I helgen!

Kram Från osynliga Ulrika
Åhh vad roligt! Grattis till dig det är du väl värd. Kraaam Pia
Grattis till det och till denna fina bild! Wow underbar!
Kram
Annika

Populära inlägg