Surprise!

Okej, ett sent fredagsinlagg som skrivs pa ett internetbas utan vara tecken... Surprise! Nej, tanken var att allt skulle skota sig sjalvt men jag lyckades inte med det sa nu blir det sa har fran ett mycket soligt Kap Verde! Oj sa skont det ar med sol och bad!

Jag letade i bloggen for att hitta nagot om Overraskning som ar dagens tema.. och hittade ett tema som finns overst pa min sida och heter Oster om eden! Det skrevs for ett ar sen och innehaller ett enda inlagg och sista bilden ser ut sa har...


Vet inte vad jag tankte eller varfor jag har en flik som heter sà.... Kanske ar det namnet pa den delen av tradgarden. Overraskad blev jag i alla fall! Du hittar inlagget har!


Nasta fredag ar temat for Blommig fredag - Solsken!

Kommentarer

Lotta sa…
Önskar dig och din familj världens skönaste semester och Glad Påsk!
Kram Lotta
heisann! Lengter tilbake til Kapp Verde. Hadde en super ferie der for noen år siden. Her er ett av innleggene: http://viltogvakkert.blogspot.no/2013/03/farverike-kapp-verde.html

Fortsatt god ferie ;:OD):
Så kan det gå, det var väl en överraskning så säg... ;) Ha en riktigt skön semester!
Kram Kristina
Villrose sa…
Der kom du jo! Som en sen fredagsoverraskelse. Liker veldig godt navnet på den del av hagen!
AnnA sa…
Hej du!
Ja, det var ett härligt , glatt porträtt!
Ha nu en go semester!
kramen!
AnnA
...och förresten grattis till utnämnandet i Expressen, att vara en av de tio bästa trädgårdsbloggarna!
Härligt det låter med sol, värme och bad.
Grattis till din sjundeplacering!
Kram Maria
Härlig bild!
Ha det bra där borta.
Oh, ha en underbar semester! Vi hade tänkt åka dit, men så småningom avslöjar jag vart det blir i stället! ;) Allt gott så länge! :) Mia
Maribel sa…
Ha en skön semester!
Helena sa…
Så härligt med en semester i det varma! Trevlig helg! :-)
Anni sa…
Men så härligt med solsemester. Hoppas att ni har det riktigt bra! Och Glad Påsk!
Anonym sa…
Congrats - this is the hardest part! Have a great weekend!
ellan sa…
Åh, så skönt det låter med sol och semester. Hoppas du njuter riktigt mycket!
Så skönt med en solsemester.Undrade vart du tagit vägen.
Trevlig helg.
Ha en så skön semester som det går.Carita
lavendia sa…
Trevlig bild. Låter härligt på resmålet. /Britt
Förstår att du har - eller ha haft - en härlig varm och solig semester!
Tyvärr fanns det ingen länk till inlägget, men bilden var jättefin så den tackar jag för!!
KRAM
Susie
Inger sa…
Dina bilder är fantastiska! Önskar dig en fin påskhelg!
Kram

Populära inlägg