Lugnt och stilla!

Jag fortsätter mitt grävande efter det att F har somnat. En kväll som denna är det underbart. Lugnt, stilla och ganska varmt. Eftersom ni den sista tiden mest har fått sett bilder från den gula rabatten besparar jag er det ikväll och visar istället en kvällsbild.
Man kan nästan se hösten komma smygande...mysigt!  Ser dessutom att jag måste rensa i luckan så inte sjöutsikten försvinner. Tack alla för era löktips, ska sätta mig och leta lite mer för jag vill ha massor av vårblommor nästa år. Det ska fullkomligt explodera i rabatten.

Kommentarer

Marina sa…
Vilken underbar bild! Bor ni så nära en sjö?

Kram!
Tack för den harmoniska lugna bilden.
Kram
Anonym sa…
Men åh så fint ni bor, vilken vacker plats! Man blir ju lugn bara av att titta på bilden. Vilken lycka att få bo så! :) Kram Hanna
AnnCharlotte sa…
Jag tror jag har sagt det innan men jag gillar verkligen din utsikt...
en så där liten utblick som är omöjlig att ha mitt i stan tyvärr.
ha det bra :)
Louise sa…
Vilken utsikt! Hade inte fattat att det var så ni bodde! Ser verkligen rogivande ut.

kram louise
Men du - vilken fantastisk utsikt över sjön. makalöst fint och rofyllt.

Åsa
Inger Marie sa…
Lekkert stemningsbilde! Høsten er også vakker...:)Jeg lurte på hvilke nye løker jeg skulle plante i høst...her ser jeg mange fine kandidater.God helg til deg:))
Hilsen Hagerommet:))

Populära inlägg